Mycket just nu!

Jag är inte mycket för draman och sånt men nu har jag dessvärre blivit indragen i ett stooort sådant! Känns inget vidare, bara jävligt jobbigt och tungt. Träningen har blivit lidande, kosten likaså. Helst vill jag bara lägga mig ner, dra täcket över huvet och gråta... men vad gör det för nytta egentligen?
Rutiner är alltid bra i lägen som dessa,denna vecka som var har varit utan rutiner pga av väldigt förklarliga skäl, men den kommande ska det bli ändring på det.

Ät ordentligt, träna bra. Fokusera på det jag mår bra av.

Kommentarer
Postat av: Fgfevhsjrbbrjshvefgf

Perfect work!

2011-04-30 @ 22:41:29
URL: http://fgfevhsjrbbrjshvefgf.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0