Lår som timmerstockar.

Det blev ett express-axel-pass igår! Man får välla passa på när man får barnvakt, om än så bara för en timme! :)
Fastnade lite väl länge framför spegeln, kritiskt granskande. Inte bra, jag ska hålla mig borta från speglar, men nu blev det så. Insåg att mina lår behöver få sig en omgång.
Jag har aldrg känt att jag har behövt träna benen specifikt, dels så har jag alltid haft sjukt starka ben, fotboll, ridning, löpning mm. och sedan så har jag haft den uppfattningen att breda lår blir bredare med tyrketräning. Men nu börjar jag fan i mig undra om det verkligen är så? Och även om det är så, kanske att de skulle vara lite lite snyggare så länge de vore mer tränade och tonade?
Är det någon som vet hur landet ligger?
Vaderna däremot VÄGRAR jag träna! Musklerna syns så fruktansvärt mycket även i extremt otränat tillstånd och stoooora är de också och jag absolut avskyr det. Frultansvärt fult! Enbart vaderna gör att jag lätt känner mig manlig och sällan bär högklackat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul! :) Vart har du sökt in? distans? :)

2010-05-27 @ 08:41:30
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Emelie

Smart där! distans skulle lätt jag välja om jag fick välja om. Att gå på skolan är inte bra. Allt är utspritt och kalabalik! Ingen aning vilke skola som är bättre. har bara varit på revinge. Vet dock att det skiljer sig mellan de båda skolorna. :/

Hur gammal är du?

Jo nu är jag less och vill bara sluta.I min förra blogg/hemsida har jag gjort ett inlägg som utvärderar mina terminer på skolan. Finns mkt som kan bli bättre!

2010-05-27 @ 19:44:58
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Emelie

Det är aldrig försent ;)

Här är länken. Var ett år sedan jag skrev det så lite är annorlunda + några til åsikter. Men du får en bild om hur jag ser på utbildningen iaf.

http://emelieullberg.se/?p=398

2010-05-31 @ 09:09:44
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0