Gratis träning

Blev gym i fredags, körde hårt och effektivt. Skönt, men jäkligt varmt! Svetten lackade och inte enbart pga ansträngningen. Det var ju stråland sol och typ 25 grader ute! (och inne!). I lördags var det flytt för hela slanten, under flera timmar var det ett evigt springande upp och ner för trappor och kånkande och lyftande av tunga och ibland mindre tunga prylar. Tråkigt, men nödvändigt. Man får se de som gratis träning helt enkelt!

Sedan dess har det blivit enbart promenader i rask takt med hunden. Ska nog försöka fixa en babysitter i morgon så att jag kn få kila iväg på gymmet en liten sväng! Får helt klart abstinens.

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

sv: testa att inte ha för mycket vikt, utan såpass mycket vikt att du verkligen orkar gör heeeela övningen i dess full längd.



testa att kör superset! det gör jag alltid på tricep; alltså att du kör typ tre övningar direkt efter varandra utan någon vila. tro mig, det svider!



jag kör dessa övningar på superset:

- börjar med french press, därefter smal bänkpress och sist push downs. Efter att du gjort dessa tre vilar du i en minut och så kör du om igen 3-4 ggr

2010-05-24 @ 19:25:49
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice dag!

2010-05-25 @ 18:43:52
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0