Segt!

Jag har inte tränat på en hel vecka! Sjukt! Stört! Känner mig flufsig och äcklig, slapp och svag. blä! Den enda fysiska aktivitet är PW's, en joggrunda och lite cyklande. När ska man hinna? Jag har ett barn att ta hand om 24/7, ettåringar är ingen lek för den late om mans äger så! På det så har jag en hund som behöver sjukligt mycket motion och för att toppa det hela så ska jag försöka jobba samtidigt. Dvs jag får sitta uppe på nätterna och jobba, jobba under dagarna när barnet är vaken är stört omöjligt, då hon kräver varje liten millineter av mig, varje sekund och varje andetag.

Nu skulle man ju kunna tro att jag är ensamstående, men icke då. Faderna är helt enkelt borta på jobb, inte planerat, jävligt klantigt och jag är inte vidare glad över det hela! Min säsong och mina jobba hamnar i skymundan och på efterkälken. Just nu känner jag mig bara bitter, otränad och bitter! :(

Kommentarer
Postat av: ProteinParet Christina

Hej!



Positiva tankar och planering är det enda som gäller! Jag hoppas att du kommer in i träningen igen. Dessvärre vet jag ingenting om ditt schema men jag hoppas att du kan få det att fungera, man får så mycket tillbaka, som du säkert vet.

/ProteinParet Christina

2010-06-20 @ 17:15:32
URL: http://www.ProteinParet.se
Postat av: KATTA's BEACH

Att ha barn är bästa cardion har jag hört =) Skämtåsido, så är planering a och o!! Till och med jag som ej har barn tycker det är svårt att hinna med allt :)



Hoppas du hittar en lösning som passar dig!

2010-06-23 @ 13:47:58
URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0