Lite träning är bättre än ingen alls!

Eftersom jag inte hann till gymmet igår heller (make som bara var tvungen att göra tusen ärenden efter jobbet) så letade jag fram de gamla hantlarna och körde biceps biceps biceps i ren frustration, skulle precis ge mig på tricepsen då jag blev avbruten och var tvungen att planera lite jobb. Hann dock med några set av burpees och tog sen en snabb promenad med hunden (40 min) i skymningen. Rätt okej för att inte ha hunnit till gymmet.

Burpees är för övrigt så sjukt jävla jobbigt! Men det som är jobbigt är ofta väldigt bra så det är bara att bita ihop och fortsätta! Såg några på you tube som körde 300 burpees i sträck. Imponerande!

Idag hann jag till gymmet innan jobb, bara 45 minuter så fick stressa lite. Dock kände jag mig sjukt seg och trött och svag. Plus att några irriterande småkillar hade lagt beslag på i stort sett hela gymmet. Ska definitivt byta gym när mitt kort går ut om en månad. dels för att de som driver detta gym inte underhåller det ordentligt, skaderisken är relativt hög i jämförelse med andra gym, och dels för att de har dåliga öppettider och bara ett löpband. Under vintern vill jag kunna springa och när det bara finns ett så är det alltid upptaget. Köre iallafall axlar, lite bröst och mage idag. Gick inte bra, som sagt, svag, mjölksyrig och ont om tid.

Får ta igen det nästa gång!

Imorgon blir det löpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0