Vad är det för dag idag?

jag känner mig förvirrad, det är lite för mycket nu känner jag. Många bollar i rullning och ett samvete som är dåligt för att jag inte riktigt hinner med allt och alla.
Måndag - Pw... kommer inte ihåg riktigt. :/
Tisdag - Gym triceps, axlar o mage
Onsdag - ----


dåligt, men som sagt, dåligt samvete för att jag inte riktigt har tid med nåt på riktigt.
Ska se vad som går att klämma in imorgon. Allt hänger på barnvakt och jag vill inte riktigt "tvinga mig på" folk heller. Sjukt eg. När mannen kommer hem från jobbet, det är då jag kör, innan dess är det ju bara ettåringen som gäller. Full rulle. Så fort han kommer hem 17-18 nånting då ska jag hinna med 2 olika jobb, ett konstprojekt, träning och hunden. Det sociala livet kommer defintivt på efterkälken. Tråkigt, men så är det. Jag sitter ofta uppe till 2-3 på nätterna och går upp vid halv åtta  när lillan vaknar. Ibland undrar jag hur jag orkar eller kanske mer, hur länge orkar jag? Just nu kan jag bara tänka på sova sova sova. Och tror faktiskt jag ska ta ledigt och gör aså, min hjärkapacitet har sjunkit, jg kan itne tänka klart, kan inte ta några beslut, inte organisera nåt. Inte bra. Min adhd hjärna behöver sömn för att ligga på topp, annars blir alla problem större och mer okontrollerbara. Så.. sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0