Träning 21 juli

Dagens: biceps/triceps, ben och mage.

Jädra fettvalk på magen alltså1 Den uppstod "mystiskt" efter graviditeten. det lustiga var att jag trodde att efter barnet kommit ut så försvann magen med en gång, platt och fin, kasnke lite lite fett, men det försvann väl på ett par veckor typ. Så är de tju iallfall i filmer. Kvinnor får barn och simsalabim så är magen plattare än en planka och inga svullna anklar, plufsiga kinder eller rultiga rumpor. Nu vet jag att det inte är så-

Nu är jag visserligen tillbakapå vikten jag var innan barnet hamnade i magen, men med mer muskler på kroppen. Däremot så ser magen annorlunda ut. Jobba jobba jobba. Sakteligen försvinner den nog.
Det som stör mig är mest mina sluta röka kilon som jag hade lagt på mig ett år innan jag belv med barn och som satt som berget (sitter), de vägrar rubbas, vägrar försvinna. Envisa jävlar.

Tips? eller är det bara att nöta på?

Kommentarer
Postat av: BENITA

Tusentack för peppkommentaren. Hoppas du mår gott och roligt att ha hittat hit! KRAM

Postat av: viktbloggar

hej! På tips från fetmatillfitness har jag lagt till din blogg i vår realtidsuppdaterade blogglista, jag hoppas att det är okej med dig!



Trevlig helg!

2010-07-24 @ 22:53:50
URL: http://viktbloggarna.blogspot.com/
Postat av: Malin

Fortsätt som du gör så kommer det att ge resultat ska du se.



Vad synd att Mp3:n har gått sönder. Min höll på att lägga av sist jag var ute och sprang i regnet (det regnade bara den sista km) så därför tog jag inte med mig den igår. Verkligen jättejobbigt att springa utan musik.



Jag slutade med brottningen för cirka 5 år sen, på grund av en skada (diskbråck i ländryggen).

2010-07-25 @ 11:05:12
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0