stress

Usch jag håller på att stressa sönder. Jobbar dygnet runt, är det itne det ena så är det det andra. en av de många nackdelarna med att vara egenföretagare. Jobbar 210%, får betalt för 20%. Sjukt egentligen. Drömmer om den tiden när jag kommit in på utbildningen, pluggat klart och får börja jobba, som anställd! Jag kommer visserligena lltid att syssla med det jag gör nu, men i mycket mindre skala. Bara ta de roligaste uppdragen.

träningen har det inte blivit mycket med. Det har itne funnits en sekund över. 30 minuter löpning nu precis, men det är allt.

Jag ska kämpa för en lucka imorgon så att jag kan få smita iväg till gymmet. Sista dagen innan mitt kort går ut.

Fortfarande trött. Drömmer fortfarande om säng, kudde, varmt täcke.

Kommentarer
Postat av: Apan satt i granen

Jag längtar också tills jag är färdigutbildad (lärare). Det känns som om jag aldrig kommer bli klar. Har läst 3 av 11 terminer, är nu mammaledig. Men, men.



Ta det lugnt, stressa inte för mycket.

2010-07-30 @ 07:38:47
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0