Smärta & Yoga

Jag har så ont i ländryggen, måste va nån nerv eller nåt. De raka ländryggsmusklerna känns för korta också. Sedan strålar det liksom från sätesmuskeln ner i låret ända till vaden. kan inte vara bra. Och så har det varit iallfall i över en månad nu. Så nu har jag tröttnat, det blir ite bättre, vare sig av vila (ofrivillig sådan) eller träning. Blir inte värre av nåt heller iofs.
Nu är det dags att ta i med hårdhandskarna, nu ska jag damma av mina gamla yogatalanger och köra ett pass yoga. Ashtanga yoga är den variant jag har fastnat för och när jag körde som mest så blev det minst fem pass i veckan, då mådde kroppen bra! (trots en mycket ohälsosam kosthållning bestånde av kaffe och cigg).
Så nu kör vi trots värmen! Nästan som bikramyoga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0