Rygg, axlar & mage

Det bästa med gym och sommar i kombination är att det är nästintill tomt på gymet! Så var det idag. Körde axlar, rygg och mage.
På vägen hem stannade jag vid en sportbutik och köpte mig et par gymhandskar, det gjorde så jäkla ont i händerna och de valkar sig så otroligt under passet. Så nu kan jag sluta skylla på det! :)

Mitt gymkort går ut om 10 dagar, dags att bestämma sig för vilket gym det blir till hösten alltså.

Det blev även en timmes promenad med hunden.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Tove

Kul att du kände igen dig i mitt inlägg, eller kul och kul. Skönt att höra att någon upplevt det samma.

Sitter just och eftersvettas efter ett gympass med handskar :)

2010-07-20 @ 20:24:56
URL: http://endorfinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0