Onsdag = löpning

Tog med hunden på en löprunda igår, vet dock inte hur långa mina rundor är, men då den tar ca en timme att gå i snabb takt så skulle jag tippa på närmare 6 km? Tungt var det iallafall. Fick inget riktigt flyt, min ena vrist gör ont efter två lättare vrickningar och benhinnorna börjar göra sig påminda igen. MÅSTE bli bättre på att ta på bra skor när jag är ute och går!
idag blir det nog ingen mer träning än PW med hunden (skor skor skor!!), har ju ettåringen hemma och sen så får hon följa med på jobbmöte i eftermiddag och efter det så är det dags för konstprojektet! Lillan får inte följa med på det dock! Och om jag hinner hem i tid så får jag träffa två kompisar som är och grillar, mannen som bjudit in dem, önskar jag hade mer tid!

Men imorgon!!! GYM GYM GYM! Och jag ska inte stressa! Ettåringen och mannen åker iväg på en minisemester så jag och hunden får lugn och ro och jag får träna på gym hur länge jag vill! Vad ska jag köra? Vad ska jag börja med? Rygg? Ben? Triceps? Axlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0