nu kör vi!

Man och barn har tagit semester en vecka! Tråkigt visst, jag saknar redan, särskilt den lille sparveln! Men samtidigt så kan så ska det bli så jädrans skönt att under en hel vecka bara få göra vad jag vill när jag vill och hur jag vill! Visst, det är mycket jobb som jag måste göra, ligger efter med två månader typ egentligen, men ändå! Känner mig sjukt pepp!

Planerna då?
GYM GYM GYM! :D


Och det onda som strålar är tydligen ischias, kommer och går, yogan hjälpte lite även om jag bara hann med solhälsningarna och de två första positionerna i serien. Ska fortsättta. ischias my ass!

Ryggen fortfarande öm, hoppas yogan hjälper där med.


Nu ska jag sova... en hel natt... ostört... och soooovmorgon!

Ahhh.. lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0