Grymt!

Lördagen börjades (nåja efter frukost, soft och lite solhäng med en god bok) med en löprunda/PW på 1 h. Var inte meningen att det skulle ta så lång tid, hade helt tänkt fel när jag valde runda. det resulterade i att jag hade ca 10 minuter på mig att udscha, byta om till jobbkläder, packa in i bilen och få i mig nåt att äta! 10 minuter sen satt jag iallafall i bilen.
Igår hann jag en mycket snabb snabbis till gymme, Blev bara ben, men fy fan vad ddet känns! När jag kom hem var någon (jag!) tvungen att rasta hunden så jag drog på mig skorna och drog ut. körde ett lågintensivt löppass ocg FYYY FAAAn vad bra de gick! Det var flyt, det gick lätt, det var skönt! Det har varit så kämpigt med löpningen ett tag nu, men igår släppte det verkligen! En timme sprang vi och som sagt, det gick bra, förutom sista 2 km då en smärta smög sig på i vänster fot. Som en kniv ungefär. Men kämpade på och hemåt. likabra at tvänja sig vid smärta om man ändå ska träna till halvamaran.
Alltsom allt, en bra helg träningsmässigt!

Lördag: Löp/PW 1 h
Söndag: Gym - ben, ben, ben + löpning 1 h


Min mage behöver mer jobb dock! Muskler finns det, men de undre syns inte pga hud/fett (?) från graviditeten. Det är fan inte lika lätt att bli av med tjockismage när man är 30+ som när man är 20+, men det är ju klart det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0