Sjukling

Jag blev smittad, inte av dagisbarnet som man skulle kunnat tro, utan av karlakarlen (den som nyss var alldeles alldeles.. dödsjuk). Feber och fruktansvärt halsont och smärta i hela kroppen var den udnerbara kärleksgåvan jag fick! Tusen tack.
Jag är nästan aldrig sjuk feber kommer jag itne ens ihåg när jag hade sist men nu var det alltså dags. Usch. Febern är borta, thank god! Men det onda i halsen sitter i. Ingen träning alltså.

Nu ska jag ta på mig ett par tofflor, en extra kofta, göra en kopp kaffe och återgå till arbetet. Kanske är jag frisk tills imorgon?

Kommentarer
Postat av: Warrior

SV: Jag har också talat om för honom att man kan må dåligt på insidan om man äter för mycket socker men det har jag fått slängt i ansiktet typ. Han jobbar som snickare så ibland för de göra hälsokontroller. Han gjorde en och jag förväntade mig halvkassa resultat! Men alla hans värden var prima och fysik.. Det enda var att skulle sluta äta socker så han inte fick yrsel. Jag tror dock att det kommer börja visa sig när han börjar närma sig 30 om han inte skär ner på det hela och det gör han ju tack varje mig :D



UHhu vad jobbigt att vara sjuk! Slöseri med tid när man vill träna om inte annat! Krya på dig, hugs!

2010-12-07 @ 17:30:16
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0