9 november 2010

Idag friskförklarade jag mig själv!

Kettlebells.
FÖRSÖKTE ta det lite lugnt, men jag glömmer liksom bort att ta det lugnt när jag tränar! Sjukt kul och jobbigt pass. 50 burpees på raken tex, testa det någon? Kan gott säga att jag inte klarade det. Än. Fan burpees är nog bland det jobbigaste jag vet. Det sa vara riktiga burpees, inte mesburpees. Det ska vara med hopp och armhävning. Punkt. Idag blev det mycket mesburpees och till slut mesigaste mesburpeesarna nån nånsin skådat!

SJÄLVKLART kan man köpa denna coola t-shirt HÄR!

Kommentarer
Postat av: Warrior

AJABAJA!!!! Jättefarligt att träna hårt om man precis varit sjuk! Min sambos kompis åkte på inflammation i hjärtat eller någon muskel däromkring - ja allvarligt var det för han tränat när kroppen inte varit helt frisk! Han fick ligga på sjukhus och ja, maaaassa dumma grejer..



På Kicks.se har flera lämnat omdöme om parfymer, läs eller gå till butik och dofta och beställt billigare på nätet :)

2010-12-09 @ 22:18:22
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0