22 december 2010

Pass 1: Gym - ben - daaarrrig... :)
Pass 2: löpning 4km + 3x10 burpees

Kommentarer
Postat av: Warrior

Är du back on track nu? En annan har ätit choklad ikväll och funderar på skita i allt tills nyår för varken tid eller vilja verkar finnas just nu. Gaaaah! GE MIG VÅR!!! >-<

2010-12-22 @ 23:11:29
URL: http://happyweight.blogg.se/
Postat av: Julia

Senast använde jag Gv:s whey fx med mocha cream smak. Gjorde en helt vanlig proteindrink, fast med mjölk och lite mindre vätska än vad man brukar ha, typ 1 dl pulver + 1 dl mjölk i en shaker och skakade ihop. Kokade starkt kaffe och kokade ungefär 1,5 dl mjölk i en kastrull som jag vispade litegrann så det skummade.



Sen hällde jag upp kaffet i ett glas, hällde ner proteindrinken i kaffet och hällde sedan på den varma mjölken. Pudrade på lite kanel som garnering. :)



Blir det dåligt kan det kanske bero på att du värmt proteinpulvret, många proteinpulver är känsliga för värme. :)

2010-12-23 @ 11:34:00
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: HappyWeight

Ja, jag gillar att man bli sådär mysigt uppvärm efter en rask prommis i det här kyliga vädret.. Blir ju en minipromenad till jobbet varje dag. Springa - nope. Hade benhinneinflammation i 2 månader pga liiite jogging 2 gånger i augusti. har joggat lite på jympaträningarna, det känns på en gång i hinnorna. Så det ska jag testa ige i vår MEN med andra skor. Jävla skitskor för 1600 så får man benhinneinflammation. Hallelujah.



Vinter är tung för jag blir trött av mitt jobb. Dragit på mig 25 timmars övertid också.. Jag orkar inte riktigt. >< mwääääh men jag kommer igen jag med!

2010-12-23 @ 14:45:04
URL: http://happyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0