Rullbandstest!

Nu är det inbokat! Rullbandstestet! på tisdag morgon klockan 8:30 skall jag infinna mig på brandstationen för att gå på det där jäkla bandet! Jag har provat förskojs skull tidigare och klarade det galant, men har ändå en sån jäkla ångest. Tänk om jag inte klarar det tänk om jag inte klarar det tänk om... Men ingen idé att ödsla energi att tånka på det! Positiva tankar och kontrollerad andning. Det löser det mesta. Och en rejäl dos viljestyrka. När det kommer till rullbandstest är min envishet en jäkligt bra egenskap!

Men först högskoleprov på lördag!

Jag hoppas även på att ha råd med ny tatuering innan sommaren! Döskallar döskallar döskallar... love'em!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0