Dagens träning!

Efter hjärngympan så blev det gymmet. Armar och axlar. Var helt slut i sista, rodd. Känner mig nu skönt mör i kroppen.

Däremot så har jag lite problem med knäna. Känns som att någon muskel runtom/insidan av knäskålen stramar och skär. fick lite stretch igår av C och insåg då att en del av problemet nog sitter högre upp, i vänstra rumpan/höften. Strålar ner i lår och ibbland i smalben. Antingen är det en nerv i kläm eller en muskel som är överansträngd. Ska försöka hinna med lite yoga imorgon för att se om det lättar.  Jag vill SPRINGA!

Idag har jag också skickat in alla papper till ansökningarna till skolan. Håll tummarna och hoppas på MYCKET tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0